<li><ahref="https://www.sagepub.com/sites/default/files/upm-binaries/36584_01_Koshy_et_al_Ch_01.pdf"target="_blank"> Action Research Method </a>
</ul>
## Articles/Papers
...
...
@@ -49,19 +50,17 @@ Michael
<li><ahref="http://ufm.dk/publikationer/2015/den-danske-kodeks-for-integritet-i-forskning"target="_blank">The Danish Code of Conduct for Research Integrity</a>
-["Bachelorprojektet : sådan gør du! : med trin for trin-vejledninger, tjeklister og masser af gode tips", Trine Toft (forfatter)](https://soeg.kb.dk/discovery/fulldisplay?docid=alma99122730995505763&context=L&vid=45KBDK_KGL:KGL)
# Forslag til indhold af Projekt- og procesrapport
Skabelonen er tænkt som et udgangspunkt og kan justeres efter behov afhængigt at projektet.
Skabelonen er tænkt som et udgangspunkt og kan justeres efter behov afhængigt af projektet.
## Projektrapport:
- Forside
- Resumé/Abstract
- _Et abstract er en kort sammenfatning af hele besvarelsen. Formålet er at give læseren et hurtigt overblik over opgavens indhold (formål/problemstilling, anvendte metoder, resultater og konklusioner)_
- _Et abstract er en kort sammenfatning af hele besvarelsen. Formålet er at give læseren et hurtigt overblik over opgavens indhold (Baggrund, formål/problemstilling, anvendte metoder, resultater og konklusion)_ ([Eksempel](./Examples/abstract.md))
- Indholdsfortegnelse
- Forkortelser/symboler
...
...
@@ -73,17 +72,26 @@ Skabelonen er tænkt som et udgangspunkt og kan justeres efter behov afhængigt
- Hvis I har fået hjælp fra personer/firma
- Vejleder/andre undervisere
- Evt. arbejdsfordeling!
- Introduktion/indledning (beskrivelse af formål, problemformulering/hypotese, kravspecifikation, rigt billede, afgrænsning, evt. kort om proces)
- Introduktion/indledning
- _Handler om produktet!_
- _Afhandlingen indeholder en klar og præcis problemformulering/projektformulering af et emne som er relevant for uddannelsen, og som giver plads til selvstændige analyser, teoretiseringer og refleksioner._
- _Besvarelsen er afgrænset således, at afhandlingens analyser og diskussioner er relevante og nødvendige og dækkende for at kunne besvare problemformuleringen. Den studerende viser overblik over det valgte emne ved at begrunde, hvad der er med, og hvad der ikke er med i afhandlingen, vedrørende emner, teorier, metoder og empiri._